חדשות 22.01.2017

פרויקט אתרי החוגים של אתר האיגוד יוצא לדרך

במסגרת הפרויקט יושקו בשבועות הקרובים אתרים ייעודיים לכל החוגים הפעילים באיגוד. בימים אלו מושקים ארבעה אתרים: אתר החוג לסרטן ריאה, אתר החוג למלנומה, אתר החוג לסרטן השד ואתר החוג לאורואונקולוגיה

ועד האיגוד האונקולוגי בשיתוף מערכת מדנט שמחים להציג את פרויקט אתרי החוגים - בניית אתרי חוגים ייעודיים לכל אחד מהחוגים הפעילים באיגוד.

במסגרת הפרויקט יושקו בשבועות הקרובים אתרי החוגים הבאים: רפואה פליאטיבית, דרכי השתן, דרכי העיכול, ריאות, מלנומה, סרטן השד ורדיותרפיה. האתרים יהוו ערוצי תוכן בתוך אתר האיגוד, בתקווה שיהיו פעילים ועשירים במידע הכולל בין השאר הודעות מטעם החוג, יומן מפגשי החוג, ניירות עמדה מהארץ ומהעולם, תרגומי תקצירי מאמרים נבחרים מחו"ל, מידע מתוך ועל כנסים ישראלים ובינ"ל, קטעי וידאו, קישורים לאתרים נבחרים, פינת תמונת השבוע בכל אחד מהחוגים ועוד תוכן עשיר ומגוון בכל אחד מהנושאים.

האתרים נבנו בשיתוף פעולה עם ראשי החוגים ואנו מודים להם על הסיוע הרב.

אתר החוג לסרטן ריאות, אתר החוג לסרטן השד ואתר החוג למלנומה הינם הראשונים שמושקים - להלן לינק לאתרים:

אתר החוג לסרטן ריאות -
http://lungscancer.mednet.co.il/

אתר החוג לסרטן השד -
http://breastcancer.mednet.co.il/

אתר החוג לטיפול במלנומה -
http://melanoma.mednet.co.il/

אתר החוג לאורואונקולוגיה -
http://renal.mednet.co.il/

פרופ' גיל בר סלע האחראי על אתר האינטרנט מטעם האיגוד: "אנחנו מקווים כי אתר האיגוד והערוצים החדשים בו יהוו מקור מידע עדכני ובעיקר שימושי לחברים, וישמשו את החוגים בפעילותם". ד"ר וילי מרמרשטיין, יו"ר האיגוד: "אתרי החוגים יאפשרו לכל רופא באיגוד למצוא מידע מתאים על פי תחומי התענינותו ולפי התמחותו".

תודותינו לחברות: msd, רוש וטבע שסייעו לפרויקט.

מערכת מדנט

נושאים קשורים:  חדשות,  הודעות,  הודעות האיגוד
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו